Darželio architektūrinė idėja paremta projekto autoriams svarbiais teiginiais ir žodžiais - laisvė atrasti ir patirti pasaulį, gamta ir jos gyvybės virsmas aplinkui, kūrybiškas, laisvas ir rūpestingas ugdymas.
Siekta sukurti funkciškai atskirtas erdves vaikams, kurios tarsi atskiri tūriai suptų viduje esančią funkciją - kaip kiemą, kuriame plyti žaluma ir gamta. Dalis šio kiemo – dengiama stogu, kuris sujungia keturis korpusus į vieną pastato tūrį. Formuojami dveji erdvūs atskiri vidiniai teritorijos kiemeliai - skirtingų galimybių ir paskirčių, kurie bus skirti pastato ugdytiniams, bei bendruomenės poreikiams.
Tūris puošiamas žaismingais šlaitiniais stogais, kurie jungdamiesi kuria banguojantį pastato siluetą. Aplinkoje keičiant rakursą, stebint iš skirtingų kampų, pastato siluetas kinta kartu su stebėtojo pozicija. Pastatas taip išreiškia pagrindinę jo tipologinę paskirtį – mokymo įstaiga, skirta vaikui - darželis.
Besikeičiantis pastato aukštis ir gabaritas atliepia gretimoje aplinkoje ir kvartaluose esantį mažesnio aukštingumo gyvenamąjį užstatymą. Tačiau savo vizualine išraiška reprezentatyviai prisideda prie miestelio centrinės dalies tūrinio užpildymo, išsiskiria savo šviesių spalvų plokštumomis ir natūralia apdaila. Tai šiuolaikiškas, paremtas naujomis ugdymo teorijomis, erdvus ir į gamtos svarbą orientuotas pastatas, kuriame mokytis galės net 105 būsimi mokiniai.
Priėjus arčiau, ties Mokyklos gatve akcentuotas pagrindinis įėjimas, mokiniui tapsiantis kasdienos vaizdiniu. Itin orientuotasi į medžiagų bei sprendinių santūrumą, ekonomiškumą, racionalumą ir ypač natūralumą – medį, metalą, stiklą. Teritorija aptveriama, numatomi vizualiai svarbūs želdiniai, dalis jų kuria saugumo jausmą, kiti numatyti pažinimui, poilsiui ar psichologinei sveikatai. Pastatas savo išraiška, bei išdėstymu leidžia vaikui kiekvieną dieną matyti jį supančia aplinką, pažinti, išmokti, leidžia būti smalsiam ir jaustis saugiai.